Forum Rejestracja graczy jk3 Strona Główna

Rejestracja graczy jk3
Spis Ludnosci Jk3
 

Sztuczki i bugi w JK3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rejestracja graczy jk3 Strona Główna -> Pomoc i porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hetman




Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grand Line

PostWysłany: Pon 12:42, 11 Wrz 2006    Temat postu: Sztuczki i bugi w JK3

Powiecie że niepotrzebnie to pisałem i że to dla "n00bów"
Ale to jest właśnie ta część JK3 , o której wszyscy milczą Confused
Zamiast tłumaczyć kolejnemu nowicjuszowi "jak to sie robi" lepiej po prostu podać adres forum.

1.Sztuczka z wirującym mieczem

Wbrew pozorom sztuczka dość prosta do wykonania Cool
Przed wykonaniem sztuczki znajdź jakieś klawisze do zbindowania komendy /amhips (wpisz w konsole /bind h ampips , wtedy po naciśnięciu H oprzesz ręce na biodrach) , przygotuj też jakiś pobliski klawisz do obracania się w prawo (myszką nie dasz rady się płynnie obracać)



Wpisujemy w konsole komende /cl_yawspeed 1200 (może to być jakakolwiek wysoka wartość np. /cl_yawspeed 999 )
( będzie to nam służyć do obracania się z zawrotną szybkością )

A teraz sposób wykonania sztuczki :

Stajemy i wyrzucamy miecz do góry , na pewną wysokość (błędem jest jeśli ktoś trzyma długo prawy przycisk myszy i miecz niepotrzebnie wiruje mu w powietrzu)



Teraz całą filozofia polega na tym , aby nie pozwolić ,aby powracający miecz trafił spowrotem w nasze ręce , zatem puszczając prawy przycisk myszy kierujemy się twarzą do ziemi i zaczynamy się kręcić. Musimy doprowadzić do takiego stanu , żeby miecz nas "gonił". Jak widać na screenie , ja poruszam się w prawo , natomiast mój miecz próbuje doginić moją rękę.



Teraz ,wciąż się obracając się wciskamy klawisz , który uprzednio przygotowaliśmy sobie jako bind komendy /amhips



Kiedy już oprzemy ręce na biodrach i sytuacja jest "ustabilizowana" , możemy śmiało przestać się obracać , miecz będzie wirował wokół nas Razz



Będę rad , gdy ktoś opanuje tę sztuczkę dzięki powyższemu opisowi.

2.Kolorowe , "powykręcane" nicki oraz znaczek

Kolorowe nicki :

Żeby mieć czerwony nick lub pisać na czerwono wpisz ^1Twój nick
To samo tyczy innych kolorów :

0 = Czarny
1 = Czerwony
2 = Zielony
3 = Żółty
4= Niebieski
5 = Błękitny
6 = Fioletowy
7 = Biały

Zapewne widzieliście jak ktoś ma "powyginany" nick. np. ĎăŠ@R

Trzymacie lewy alt i wpisujecie numery na klawaiaturze numerycznej , numery odpowiadające odpowiednim znakom są dostępne [link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawy znaczkek jaki można wstawić w Jedi Academy jest pod numerem 14523

3.Latanie w Jedi Knight 3




JAK LATAĆ - Nie trzeba stawiać serva żeby postarać się o jakąś obszerniejszą mapę do latania , wystarczy że podczas single player game wpiszecie kod , przez który przeskoczycie na inną mapę (to opisze później), ale najpierw po kolei co i jak dla początkujących

1. Aby przywołać dany statek "przywołujecie" konsole (shift i ~ ) wpisujecie devmapall lub helpusobi 1 (jeśli po wpisaniu tego pierwszego kody nie działają , to trzeba wpisać to drugie)

Do konsoli wpisujecie: npc spawn vehicle (tu wpszecie jedną z nazw statków znajdujących się poniżej) :

lambdashuttle
tie-bomber
tie-bomber2
x-wing
z-95

2. W miejscu gdzie staliście powinien pojawić się statek , wchodzicie do niego (enter) i przyciskacie spacje dopóki nie oderwie się od ziemi. Sterujemy myszką (obieramy nią kierunek - góra , dół , prawo , lewo ) oraz klawiaturą ( - do góry=>przyspieszamy , na dół => zwalniamy)

3.Wysterowanie takim szybkim statkiem jak x-wing może być trudne na ciasnych mapkach jakie są dostępne w misjach Jedi Academy. Jedyna misja w której mapa była dość obszerna do latania to misja ze ścigaczami(tam nauczyłem się latać). Na początek nauki latania proponuje statek Lambdashuttle - jest zwrotny i nie ma takiego kopa jak x-wing

4.Proponuje wam ściągnąć sobie mapy do FFA ,(Wygodne , obszerne - idealnie odzwierciedlające otoczenie sceny z EPISODE III , Do wyboru są :

EPISODE III Map Pack 1 - Pod tym linkiem znajdziecie zestaw map , między innymi statek Grievousa , możecie wydostać się z niego (wpisując kod na przenikanie przez ściany noclip) i polatać poza statkiem. Szczególnie polecam tą mapę). Żeby przeskoczyć na tą mapę wpisujecie do konsoli: devmap sjc_the_invisible_hand_v1

EPISODE III Map Pack 2 - Tutaj ściągniecie mapy Mustafar i Utapau (szczególnie polecam Utapau, nadaje się idealnie do latania). Jeśli chcecie polatać na Utapau wpisujecie do konsoli: devmap sjc_utapau_grievous_end1

EPISODE Map Pack 3 - Wraz z paroma innymi mapami jest też mapa Kashyyyk , bardzo obszerna. Jeśli wybieracie Kashyyyk wpisujecie do konsoli: devmap sjc_kashyyyk4

Repertuar statków i pojazdów w JA jest dość skąpy , więc proponuje ściągnąć jakieś modele z [link widoczny dla zalogowanych] . Model jakim ja latam to Episode III Starfighter (Widzieliście go w Revenge of the Sith m.in. Bitwie nad Corrusant), ściągnijcie go tutaj - Żeby przywołać model statku Obi Wana wpisujecie do konsoli npc spawn vehicle manq-jsf-obi

4.Sztuczka z wisielcem (czyli jak się powiesić)


1. Zawieszamy się gdzieś linką po czym przyciskamy shift (domyslne ustawienie) aby opuścić się na ziemię.



2. W konsoli piszemy /ambeg co powoduje że stajemy w "zgarbionej" pozycji



3. Naciskając ponownie shift , opuszczamy nieco linkę aby ustawić się w poniżej ustawionej pozycji :



4. Teraz wystarczy podciągnąć linkę do góry , aby stać się wisielcem Very Happy



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hetman dnia Pon 12:49, 06 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razzel




Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elrood

PostWysłany: Pon 13:12, 11 Wrz 2006    Temat postu:

Hetman właśnie tego potrzebowałem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
en3my




Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam: adres: forum?

PostWysłany: Pon 13:58, 11 Wrz 2006    Temat postu:

lol ktoś się rozpisał Surprised nice work

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
>>SM<< CL




Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:03, 29 Wrz 2006    Temat postu:

haha fajne sztuczki ta pierwsza mi się podoba jest łatwa z tym poradnikiem wielki THX

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sander_ex




Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 22:44, 29 Wrz 2006    Temat postu:

hetmus jest cool dzięki to się przydaje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rejestracja graczy jk3 Strona Główna -> Pomoc i porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxGreen v1.2 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin